Interne klachtenprocedure van Thuiszorg ZVZ
Het is fijn als u ons informeert als u een klacht heeft of niet tevreden bent met onze dienstverlening. We kunnen er dan namelijk voor zorgen dat u er weer tevreden wordt door uw wensen waar te maken. Er kan sprake zijn van misvestanden en zal een uitleg u tevredenheid verbeteren. Indien er een oplossing nodig is kunnen we wellicht samen op zoek gaan naar een oplossing. Wij vragen u om die reden niet te blijven zitten met uw klachten maar met ons in gesprek te gaan. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening verbeteren.
Klacht melden bij Thuiszorg ZVZ.
Via één van onze medewerkers kunt u uw klacht aangeven. De medewerker zal uw klacht bespreken met het team en op zoek gaan naar een passende oplossing. Indien u liever uw klacht schriftelijk in wilt dienen kan dat ook. Wij zullen dan binnen 5 dagen contact opnemen.
Externe klachtenfunctionaris
Een andere mogelijkheid is om uw klacht kenbaar te maken bij de externe klachtenfunctionaris van Stichting Zorggeschil. Deze zal u adviseren en met u samen op zoek gaan naar een oplossing. Ons doel is om klachten in een vroeg stadium op te lossen zodat we een formele klacht kunnen voorkomen.
WMO (Huishoudelijke verzorging / Begeleiding)
Valt u onder de Wet maatschappelijke ondersteuning ( gemeente Amsterdam) en u bent niet tevreden over de zorg en of ondersteuning neem dan contact op met Thuiszorg ZVZ. Komt u er met Thuiszorg ZVZ niet uit? Neem dan contact op met team klachten en kwaliteit sociaal via telefoonnummer 020-251 4444 of per email naar klachtensociaal@amsterdam.nl
Contactgegevens geschillencommissie
Stichting Zorggeschil
Postbus 24018
3502 MA Utrecht
info@zorggeschil.nl
www.zorggeschil.nl
WMO ( Wet maatschappelijk ondersteuning) afdeling: ‘klachten sociaal’
Tel: 020-251 4444
Email: klachtensociaal@amsterdam.nl